چین یدک توس همان کاری را انجام می دهد که در جستجوی آن هستید.من حمید امیدی هستم و قرار است به شما کمک کنم تا بتوانید تشخیص دهید که کسب و کار فروش لوازم یدکی خودرو برای شما مناسب است یا خیر.

در همین مطلب جواب سوالتان درباره اینکه چگونه لوازم یدکی بزنیم را پاسخ می دهم و جوانب مختلف این شغل را بررسی کنیم.

تمام این مطالب کاملا صادقانه و از مجموعه چین یدک توس در اختیارتان گرفته است.محوریت این سایت فروش لوازم یدکی original و دست اول بوده و سال هاست در این شغل فعال هستیم.لطفا با دقت مطالعه و رصد کنید.

در قدم اول به پاسخ یک کاربر درباره ورود به شغل لوازم یدکی دقت کنید !

پاسخ یک کاربر به اینکه آیا مغازه لوازم یدکی بزنم؟

پاسخ یک کاربر به اینکه آیا مغازه لوازم یدکی بزنم؟

هر چند می دانیم شما به دنبال این هستید که روند و چگونگی تاسیس یک مرکز فروش لوازم یدکی را بدانید.اما چند لحظه درنگ کنید و از پایه به این موضوع نگاه کنید.در این تصویر نظر کاربر را به دقت ببینید!ایشان از سود دهی فروش لوازم یدکی با لحن مثبتی صحبت می کنند و در عین حال این کار را ادامه نداده اند!

توضیح می دهند که به خاطر عدم علاقه این شغل را رها کرده اند.از یکی از قدیمی های این کار پرسیدم که چگونه به چنین سود دهی فراوان رسیدید و به مرحله واردات کالا وارد شدید؟ ایشان در جواب گفتند که سود دهی هر کاری برای ادامه دهندگان مستمر آن شغل است.

بنابراین بررسی کنید و ببینید که در وحله اول آیا می توانید این شغل را به صورت مستمر ادامه دهید تا فنون کوزه گری سودآور آن را فرا گیرید؟

اگر جوان هستید، ممکن است در ادامه روند زندگی و شغلی خودتان متوجه شوید که دیگر کارتان را دوست ندارید! این ممکن است به شما صدمه زمانی و هزینه ای بزند.

بنابراین قبل از بررسی این موضوع باید بدانید که شما برای چه شغلی ساخته شده اید؟

یک پیشنهاد تازه! لوازم یدکی ون روی بورس خواهد آمد!

دوست عزیز من اگر می خواهی به شغل لوازم یدکی وارد شوی، باید بدانی که در ابتدای کار رقیبانی سر سخت و با تجربه بسیار بالا داری!

شاید اگر بخواهی زودتر از این شغل نتیجه بگیری، می بایست بازار های بکر تر و کم رقابت تری رو انتخاب کنی!

تعداد ون ها در شهر تهران و کرج بسیار زیاد است و عزیزانی که ون دارند برای خرید لوازم یدکی، باید به تهران یا خیابان ملت بروند!

شاید این شما بتوانید این حفره را پر کنید و وارد این بازار شوید.

این کسب و کم ریسک  تر از لوازم یدکی خودروهای چینی و یا موتور و لوازم یدکی خودروهای کره و ژاپن است.

حتما ویدئو را ببین و حتما راجع به این مطلب تحقیق بکن.

تمام سایت هایی که فعالیت اجاره ون (کلیک کنید) انجام می دهند، روزی مشتری شما خواهند بود!

برای شروع شغل فروش لوازم یدکی چقدر سرمایه لازم است؟

بسیاری از دوستان در شبکه های اجتماعی از ما پرسیدند که آیا این کار را می توان با مثلا 30 میلیون تومان شروع کرد؟

بیایید این موضوع را از چند دیدگاه بررسی کنیم.

اگر به کار کردن در حوزه خودرو علاقه مند هستی و سرمایه آنچنانی نداری، میتونی مقاله شغل تولید قطعات خودرو با سرمایه کم رو مطالعه کنی و لذت ببری!

برای ورود به شغل لوازم یدکی چقدر سرمایه دارید؟

شما چقدر سرمایه برای تاسیس چنین کاری در نظر گرفته اید.این موضوع کاملا بسته به نوع سرمایه گذاری شما دارد.مسلما هر چقدر سرمایه گذاریتان در این حوزه بیشتر باشد،به سودآوری بیشتری هم خواهید رسید.برای تاسیس یک فروشگاه کامل با اجناس تکمیل بین 100 تا 200 میلیون تومان در همین تاریخ یعنی تابستان 99 و با نرخ تورم همین عصر،لازم است.

لوازم یدکی چقدر سرمایه می خواهد؟

لوازم یدکی چقدر سرمایه می خواهد؟

البته باز هم ذکر می کنم که این تنها نرخیست برای احداث یک فروشگاه و یا مغازه کاملا استاندارد و کامل است.البته که با سرمایه ای کمتر از چیزی که ذکر شد نیز می توانید کارتان را شروع کنید.

برای محاسبه سر انگشتی می توانید به صفحات زیر سر بزنید،از قیمت های درج شده 30% کسر کنید و به اینصورت قیمت خرید لوازم یدکی را ببینید.

آیا سرمایه ای برای شروع ندارید؟

در این صورت می توانید تنها هزینه فروشگاه و یا مغازه را پرداخت کنید و به عنوان واسطه با نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی و یا هر خودرو دیگری به صورت واسطه ای کار کنید.

این نوع کارکرد به این صورت است که ما مرکز فروش یک شرکت تولید لوازمات یدکی و برند خاصی از لوازم یدکی خواهید شد و در سود و به صورت درصدی،شریک خواهید شد.

برند های مختلف لوازم یدکی و اخذ نمایندگی آن ها

برند های مختلف لوازم یدکی و اخذ نمایندگی آن ها

در انتخاب مکان لوازم یدکی تحقیق کنید!

چه مکانی را برای تاسیس مغازه فروش لوازم یدکی انتخاب کرده اید؟ ابتدا تحقیق کنید مکان مد نظر از نظر کشش بازار خرید در چه حدی است و سپس بررسی کنید که در همان راستا چند همکار دارید و از همه مهمتر سطح و وسعت کارشان چقدر است؟

اگر در راستای پر از لوازم یدکی قصد دارید مغازتان را تاسیس کنید،می بایست خدمات ویژه ای را برای جذب مشتریان در نظر بگیرید.ارتباطات خود را گسترش دهید و سعی کنید به اصطلاح بازار،جنستان همیشه جور باشد.

برای تاسیس فروشگاه لوازم یدکی چه شرایطی باید داشته باشید؟

هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند مغازه و یا فروشگاه فروش لوازمات یدکی را تاسیس کند.این در صورتیست که مدارک دال بر فعالیت تجاری و در عین حال اخذ مجوز کسب یا جواز کسب* از طرف شما قابل ارائه باشد.

*جواز کسب : جواز کسب مجوزی از سازمان مشخص شده از طرف دولت است که به منظور تاسیس و یا ادامه یک شغل و یا حرفه به یک فرد و یا گروهی از افراد حقیقی و حقوقی و در عین حال صنفی،ارائه می شود.

برای گرفتن پروانه کسب، می توانید به سازمان ثبت و صدور جواز کسب مراجعه کنید و یا از طریق سامانه آنلاین iranian asnaf به آدرس http://iranianasnaf.ir مراجعت نمائید.

برای گرفتن جواز کسب فروشگاه لوازم یدکی می بایست شرایطی مانند کسب جواز سلامت و عدم اعتیاد به موارد مخدر و مواردی همچون تابعیت کامل جمهوری اسلامی ایران و دیگر موارد را در نظر بگیرید.با مراجعه به وبسایت ذکر شده می توانید تمامی شرایط را به صورت کامل مطالعه نمائید.

فعالیت در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو مناسب چه افرادی است:

برای اینکه بتوانید به عنوان یک فروشنده موفق در مغازه لوازم یدکی کار کنید، باید به آشنایی و کار کردن با تجهیزات خودرو در یک زمینه خاص ( برای مثال لوازم یدکی خودرو های سواری، لوازم یدکی خودروهای چینی، قطعات یدکی خودروهای سنگین و …) علاقه داشته باشید. همچنین به کار گیری اصول بازاریابی و فروش و جمع آوری اطلاعات درباره انواع لوازم یدکی خودروهای مختلف نیز به شما کمک خواهد کرد.

تصمیم بگیرید که قصد فروش چه نوع لوازم یدکی را دارید؟

فروش کدام نوع از قطعات یدکی به صرفه تر است؟

قائدتا حاشیه سود از موارد مهم و ملاکی مهم برای شروع هر کسب و کاریست.اگر قصد فروش قطعات یدکی خودرو های ایرانی را دارید باید در نظر داشته باشید که بازار فروش این برند ها به دلیل شلوغی بازار و کمبود تولید، در بخش تامین کمی دچار ضعف می باشند.

اما به تازگی و با ورود خودرو های چینی به بازار داخل کشور و مجابا استقبال عموم مردم کشور از این خودرو ها،بازار فروش لوازم یدکی خودرو های چینی به شدت روند رو به رشدی داشته است.لذا برای ورود به بازار فروش لوازمات یدکی حتما سعی داشته باشید گزینه فروش لوازم یدکی خودرو های چینی را مد نظر داشته باشید.

  • چند راه کار جهشی برای توسعه و فروش بیشتر لوازم یدکی عبارتند از:

برای اینکه به کسب و کار خود در هر زمینه ای رونق دهید، باید اصول بازاریابی و جذب مشتری را در کسب و کار خود به صورت فعالانه نگه دارید. ما در اینجا برخی از روش هایی که به فروش بیشتر شما کمک میکنند را ذکر میکنیم:

– سعی کنید اجناس را همیشه در انبار آماده داشته باشید و به محض درخواست از سمت مشتری برای او ارسال کنید.

– تحت هر شرایطی از فروش قطعات تقلبی ممانعت کنید حتی اگر سود خوبی را برای شما به همراه داشته باشند و تمام تلاش خود را برای تهیه قطعات اورجینال و توزیع آنها به کار گیرید تا مشتریان شما دائمی شوند.

– مناسب با کسب و کار خود، کانال های اجتماعی مختلف را راه اندازی کنید و به مخاطبان خود اطلاعات خوب و موثری انتقال دهید. یکی از بهترین راه کارها در این زمینه راه اندازی وب سایت و فروش آنلاین و یا خرید از فروشگاه های بزرگ و معتبر به صورت عمده مثل فروشگاه چین یدک توس می باشد. این امر برای هم برای تجربه فروش های فرا منطقه ای و هم برای خرید از مناطق دور دست اما با قیمت به صرفه تر نیز میتواند راهکار مناسبی باشد. در رابطه با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و خرید و فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو میتوانید اطلاعات لازم را در این صفحه بدست آورید.

– به سراغ مکانیکی ها بروید و آن ها را متقاعد کنید که لوازم یدکی خود را از شما تهیه کنند. برای این کار می توانید پورسانت در نظر بگیرید و با آن ها یک همکاری دو سر سود را ه اندازی کنید.  همچنین سیاست کسب سود از دو قطعه به جای یک قطعه میتواند در دراز مدت فروش شما را چند برابر کند.

به فکر وبسایت اینترنتی باشید!

وبسایت های اینترنتی یکی از بستر های مناسب برای جلب و جذب مشتری به خصوص در حوزه لوازم یدکی می باشد.چنانچه در کار خود مبتدی هستید و مشتریان زیادی ندارید،می توانید در قدم اول یک وبسایت اینترنتی جامع و فروش آنلاین طراحی کنید و به وسیله سئو خود را به مشتریان نشان دهید تا بتوانند از خدمات شما استفاده نمایند.

وبسایت-فروش-اینترنتی-لوازم-یدکی-چین-یدک-توس

وبسایت-فروش-اینترنتی-لوازم-یدکی-چین-یدک-توس

خیلی از دوستان پرسیده بودند که برای شروع درآمد زایی از طریق وبسایت چه راهکاری رو پیشنهاد میدم؟

من خودم سعی کردم همه امور مرتبط با سایتم رو خودم آموزش ببینم.

بنابراین یک پکیج آموزشی خریدم که بسیار کمک کرد تا بتونم از سایت درآمد داشته باشم.

بعد از مطالعه و تحقیقات زیاد متوجه شدم که یک نوع بازاریابی هست که کمک میکنه از وبسایت بتونین درآمد داشته باشین.

این پکیج رو خریدم و راضی هم بودم.لینکش رو اینجا گذاشتم استفاده کنید. آموزش سئو از سایت خدمات سئو دات کام

وبسایت چین یدک توس امروزه بیش از 1200 بازدید در فضای وب داشته است.برای استفاده از خدمات به صفحات لوازم یدکی جیلی یا صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و در پائینترین قسمت سایت نام خدمات سئو را پیدا کرده و وارد سایت شوید.ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو های چینی در تهران

امروزه فروشگاه های مختلفی در این عرصه در حال فعالیت هستند، یکی از معتبرترین و بزرگ ترین این فروشگاه ها، مجموعه چین یدک توس می باشد. این فروشگاه در زمینه تامین  و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی فعالیت دارد و موفق شده است که در طول سالیان مدید رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

چین یدک توس ارائه کننده انواع لوزام یدکی خودروهای چینی

امروز بازار خودرو های چینی مختلفی در جاده های سراسر ایران داغ شده است و با روی کار آمدن دو مدل از جدیدترین و به روز ترین این خودرو ها توسط گروه بهمن موتور با نام های فیدلیتی و دیگنیتی توجه بسیاری از علاقه مندان به این سمت خودروهای چینی کشیده شده است. این امر بدین معناست که تامین لوازم یکی این خودروها با توجه به سیل متقاضیان بسیار ضروری است. در نتیجه تامین قطعات خودروهای چینی نیازی بسیار جدی تلقی می شود. چین یدک توس علاوه بر تنوع محصولات و پوشش نیازهای مختلف در زمینه قطعات و لوازم یدکی آماده ارائه محصولات اوریجنال به تمام مشتریان از سراسر کشور می باشد.

هنگام خرید لوازم یدکی خودرو چینی، گارانتی و ضمانت را فراموش نکنید:

توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش، ازجمله فاکتورهای مهم در خرید لوازم و قطعات یدکی خودرو می باشد. همچنین محصولاتی که شما خریداری می کنید باید حداقل تا 7 روز ضمانت بازگشت و یا تعویض داشته باشند. ضمانت اصل بودن کالا نیز یه معیار دیگر و بسیار مهم است که به شما این اطمینان را میدهد که یک محصول اصل را خریداری کرده اید. ما در فروشگاه چین یدک توس تمامی موارد ذکر شده را برای جلب اعتماد و اطمینان شما عزیزان فراهم کرده ایم.

سوالات متداول شغل لوازم یدکی!

1-به تازگی مغازه لوازم یدکی راه اندازی کرده ام، اما فروش ندارم! چیکار کنم؟

خب این عامل به موارد بسیار زیادی ربط دارد.

ممکن است مغازه شما در راسته ای باشد که زیاد در دید رس نباشید.

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر شهری راسته لوازم یدکی دارد، مثل خیابان ملت تهران.

سعی کنید تا جایی که ممکن است در دید رس باشید و اگر نمی توانید در راسته لوازم یدکی باشید، نزدیک آن باشید.

بار آخری که با یک همکار صحبت کردم، ایشان به من می گفتند که اخیرا در ماه گذشته 20 میلیون تومان محصول را از شبکه اینستاگرام فروخته اند!

بنابراین روش های نوین بازاریابی را روی کسب و کار خود پیاده کنید.

همچنین اگر می توانید، مزیت رقابتی داشته باشید!

2-میخوام مغازه لوازم یدکی بزنم، چقدر سرمایه نیاز دارم؟

البته درباره این سوال باید بدانید که از هزینه برای خرید یا رهن و اجاره مغازه فاکتور می گیریم.

چرا که این انتخاب شماست و هزینه لازم برای ایجاد یک مغازه فروش قطعات خودرو، ممکن است متفاوت باشد.

اما از بابت هزینه برای خرید کالا تا رسیدن به فرآیند فروش، بین 100 تا 200 میلیون تومان در همین تاریخ، سرمایه نیاز دارید.

3-فروش کدام یک از قطعات خودرو به صرفه تر است؟

یقینا قطعات مصرفی تر!

بسیاری از ما سوال می کنند که قطعات بدنه بفروشم یا موتوری؟

هر کدام به نظرتان مصرفی تر است، قطعا فروش بیشتری برایتان خواهد آورد.

به نظر در این سوال، فروش قطعات موتوری به صرفه تر است.