فروشگاه لوازم یدکی جک 

ما سریعترین خدمات رسانی در زمینه فروش قطعات یدکی جک در ایران را با افتخار داریم.از طریق این صفحه می توانید هم قطعات جک اس 5 و هم لوازم یدکی اصلی جک j5 را به راحتی با یک مشاوره تلفنی خریداری نمایید.

خرید لوازم یدکی اصل جک

خودرو خودتان را انتخاب کنید!

نمونه قطعات جک جی 5

خرید قطعات یدکی جک s5

قطعات یدکی jac s5 بطور کامل در دسته های موتوری، بدنه، جلوبندی، با مناسب ترین قیمت در چین یدک توس جهت خرید بصورت عمده و تکی

جک اس 5 را می توان به عنوان محبوب ترین و خوش بازخورد ترین موجود در بازار ایران معرفی کرد که مهم ترین دغدغه خریداران آن تهیه لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت بود.

امروز چین یدک توس فروشگاهی با 10 سال سابقه، ارائه کننده تمامی قطعات یدکی jac s5 به سراسر کشور می باشد که امکان استعلام موجود هر قطعه یا سفارش آن از طریق همین تلفن های پایین و بالای صفحه مقدور می باشد.

لطفا از لیست زیر قطعه یدکی خود را انتخاب کنید

چک لیستی که ارائه شده است،تمامی قطعات یدکی مربوط به خودرو جک،از جمله قطعات یدکی جک s5 ، و j5 می باشد. با کلیک روی هر بخش می توانید به محتوای همان بخش دسترسی داشته باشید

فروشگاه

کاملترین کلکسیون قطعات و لوازم یدکی جک s5 در نمایندگی رسمی فروش قطعات جک s5 (فروشگاه  قطعات یدکی چین یدک توس) عرضه می گردد.این قطعات به لوازم مربوط به جلوبندی و قطعات و تجهیزات بدنه مانند سپر جلو جک s5 و نیز لوازم موتوری دسته بندی می گردد.تمامی این لوازم به صورت حضوری و غیر حضوری(اینترنتی) با استاندارد ترین قیمت ها در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

لیست بررسی قیمت برخی از لوازم یدکی جک اس 5

  • سپر جلوی جک اس 5

    سپر جلوی جک اس 5

    سپر جلوی جک اس 5

  • در موتور جک اس 5

    در موتور جک اس 5

  • چراغ خطر عقب JAC S5
  • آینه بغل JAC S5

    آینه بغل JAC S5

    آینه بغل JAC S5

  • محافظ سپر جک s5

    محافظ سپر جک s5

    محافظ سپر جک s5

  • دینام جک s5

    دینام جک s5

    دینام جک s5

  • سپر عقب جک اس 5

    سپر عقب جک اس 5

    سپر عقب جک اس 5

  • سپر جدید جک اس 5

    سپر جدید جک اس 5

    سپر جدید جک اس 5

  • گیربکس جک s5

    قیمت گیربکس جک اس 5

    قیمت گیربکس جک اس 5

تمامی لوازم و قطعات یدکی خودرو jac s5 به صورت موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی چین یدک توس،قرار دارند.به علت متغیر بودن روزانه قیمت برای استعلام قیمت و بررسی هر یک از دسته بندی ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

09128594878

چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری برای خرید هر یک از محصولات دارید،می توانید به طور مستقیم با کارشناسان فروشگاه چین یدک از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

021-33982044

021-36612371

امکان خرید تمامی محصولات معرفی شده به صورت غیر حضوری(تلفنی) و نیز حضوری فراهم است.قابل ذکر است تنها بخشی از محصولات موجود معرفی شده است و چنانچه قطعه یدکی مورد نظر خود را در لیست موجودی مشاهده نکردید،از طریق تماس آن را سفارش دهید.همچنین برای خرید حضوری می توانید به آدرس :تهران، خیابان امیر کبیر، تقاطع خیابان سعدی، پاساژ امیر کبیر، غربی دوم، طبقه سوم، واحد 23 چین یدک توس،مراجعه نمایید.

نمایندگی قطعات جک j5

فروشگاه اینترنتی چین یدکی توس،نمایندگی رسمی تامین قطعات اصل انواع خودرو های جک به خصوص مدل جک j5 در کرج و تهران می باشد.تمامی لوازم یدکی های این فروشگاه به صورت تلفنی و حضوری برای متقاضیان به فروش می رسد.در ادامه به معرفی برخی از قطعات یدکی موجود خودرو جک جی 5 خواهیم پرداخت.

  • راهنمای روی چراغ های جانبی

    چراغ راهنما جک j5

    چراغ راهنما جک j5

  • گل پخش کن جلو و عقب

    گل پخش کن جلو و عقب جک جی 5

    گل پخش کن جلو و عقب جک جی 5

  • دسته موتور جلو

    دسته موتور جک j5

    دسته موتور جک j5

  • تسمه تایم

    دسته موتور جک j5

    دسته موتور جک j5

  • تسمه دینام

    تسمه دینام jac j5

    تسمه دینام jac j5

  • چراغ خطر عقب

    چراغ خطر جک j5

    چراغ خطر جک j5

  • سوپاپ موتور

    سوپاپ موتور جک j5

    سوپاپ موتور جک j5

  • سیلندر

    سیلندر جک جی 5

    سیلندر جک جی 5

  • واشر سرسیلندر

    واشر سر سیلندر جک جی 5

    واشر سر سیلندر جک جی 5

  • سر پلوس نزدیک گیربکس

    پلوس گیربکس جک جی 5

    پلوس گیربکس جک جی 5

  • سنسور اکسیژن

    پلوس گیربکس جک جی 5

    پلوس گیربکس جک جی 5

  • درب موتور

    درب موتور جک جی 5

    درب موتور جک جی 5

  • شمع موتور

    شمع موتور جک جی 5

    شمع موتور جک جی 5

  • میل موجگیر

    میل موجگیر جک جی 5

    میل موجگیر جک جی 5

  • کمک فنر های جک جی

    کمک فنر حک حی 5

    کمک فنر حک حی 5

  • فیلتر های هوا

    فیلتر هوا jac j5

    فیلتر هوا jac j5

  • درب صندوق

    درب صندوق جک جی 5

    درب صندوق جک جی 5

  • تیغه ها و اهرم برف پاک کن

    برف پاک کن jac j5

    برف پاک کن jac j5

برخی از رایج ترین و پر تکرار ترین سوالات مشتریان در فضای اینترنت را در ادامه مطرح نموده و به آن ها پاسخ داده ایم.همچنین چنانچه جواب سوالات خود را نیافتید،میتوانید در همین صفحه سوال خود را مطرح کرده و حداکثر روز بعد جواب خود را بگیرید.

آیا لوازم یدکی جک j5 در مشهد به فروش می رسد؟

متاسفانه مجموعه چین یدک توس در شهر مشهد نمایندگی حقیقی نداشته است.اما تمامی قطعات و لوازم یدکی مربوط به جک j5 به سراسر کشور در حد فاصل 4 الی 5 روزه به صورت وکیوم و اورجینال ارسال خواهد شد و در صورت عدم رضایت مشتری و به شرط عدم استفاده از آن مرجوع می گردد.اگر در شهر مشهد هستید و قصد سفارش هر نوع از لوازم یدکی جک جی 5 را دارید با کارشناسان ما در این باره مشورت کنید.

آیا لوازم یدکی جک جی 5 در کرج به فروش می رسد؟

چین یدک توس به صورت حضوری و متمرکز در دو شهر کرج و تهران فعالیت عمده داشته است.روزانه بسیاری از سفارشات لوازمات یدکی و جانبی جک جی 5 ،ارسالی به سمت شهر کرج و هر 22 منطقه از تهران می باشد.چنانچه ساکن شهر کرج هستید می توانید از طریق شماره تلفن های بارگذاری شده در همین وبسایت درخواست خود را ثبت نمایید و در زمانی زودتر سفارش خود را تحویل بگیرید.

آیا فروش لوازم اسپرت جک جی 5 در چین یدک توس انجام می شود؟

فروشگاه اینترنتی چین یدک توس عرضه کننده لوازم یدکی اسپرت جک جی 5 از انواع رینگ و لاستیک های اسپرت گرفته تا چراغ های خطر،پرژکتور،مه شکن و چراغ های جانبی اسپرت می باشد.همچنین برخی از مشتریان درخواست ساخت قطعه یدکی سفارشی را داشته اند.برای این منظور حتما تماس تلفنی حاصل نمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

آیا لوازم استوک جک جی 5 در چین یدک توس موجود است؟

تعداد محدودی از لوازم استوک جک جی 5 در فروشگاه چین یدک توس به فروش می رسد.لوازم استوک قابل عرضه موجود در چین یدک توس قطعات بسیار سالم و با کیفیتی هستند و سعی داریم تمامی لوازم یدکی استوک جک جی 5 مورد درخواست مشتری را در حد نو به ایشان ارائه نمائیم.لازم به ذکر است قطعات یدکی استوک جک جی 5 به عنوان تستر به تمامی مراکز خدمات تعمیرات خودرو نیز عرضه می گردد.

آدرس فروشگاه قطعات یدکی تمامی مدل های جک به انضمام قطعات یدکی جک اس 5 (مرکز تامین لوازم یدکی خودرو های چینی “چین یدک توس“) در تهران: خیابان امیر کبیر، تقاطع خیابان سعدی، پاساژ امیر کبیر، غربی دوم، طبقه سوم، واحد 23 چین یدک توس

گستره خدمات فروشگاه چین یدک توس تنها به پخش و فروش تعداد محدودی از کالا های مصرفی یدکی ختم نمی شود و این فروشگاه تمامی کالا ها و قطعات خودرو جک را به صورت کالکشن و مجموعه ای کامل به صورت موجود دارا می باشد.این لوازمات یدکی به صورت تک و عمده به فروش می رسد.لوازم یدکی خودرو های نام برده در ادامه به صورت آماده در صورت سفارش آنلاین موجود می باشد.

  • لوازمات یدکی جک اس 3 اتوماتیک (jac s3 automatic) همراه با لوازم موتوری به صورت کامل
  • قطعات یدکی جک جی 5 1800 اتوماتیک(jac j5 1800 automatic)
  • لوازم یدکی جک جی 4 اتوماتیک(jac j4 auto)
  • لوازم مصرفی جک اس 5 دنده ای(jac s5 manual) همراه با لوازم گیربکس
  • جک جی 3 توجوی صندوق دار(jac j3 tojoy Cashier) همراه با لوازم صندوق
  • قطعات مصرفی یدکی جک جی 3(jac j3 Hatchback)
  • جک جی 5 1500 دنده ای (jac j 5 1500 manual)
  • کالاهای مصرفی جک اس5 اتوماتیک (jac s5 auto)

خرید لوازم یدکی جک j5

خرید حضوری و غیر حضوری با تضمین اصالت و کیفیت محصول در تهران و سایر استان های کشور از چین یدک توس فراهم است.

پس از jac s5، خودرو مدل j5 که سدان با کیفیت با برند است، در میان بسیاری از جوانان محبوب گشت و از این رو نیاز به عرضه کننده ای مطمئن در خصوص بدکی این اتومبیل به وجود آمد.

چین یدک توس یکی از اولین ارائه کننده لوازم یدکی j5 با تضمین کیفیت کالا در ایران می باشد که شرایط خرید عمده قطعات یدکی خودرو های جک را هم برای همکاران محترم فراهم کرده است.

لوازم یدکی jac j5

نمونه لوازم یدکی موجود جک

در این بخش قطعات یدکی جک را طبق دسته بندی که در قسمت چب انجام شد، خدمتتان معرفی می کنیم که این قطعات مربوط به هر 2 مورد jac s5 و jac j5 می شود.

قطعات یدکی خودرو های جک با تضمین اصلالت و کیفیت، جهت خرید عمده هم برای همکاران محترم فراهم است که از هر کجای کشور می توانند نسبت به این کار اقدام نمایند.

قطعات یدکی جلو بندی جک

قطعات جلوبندی جک شامل: دیسک چرخ جلو  jac کمک جلو جک ها، پلوس چپ و راست خودرو، طبق جک s5 و j5 و بوش طبق jac ، قرقری فرمان، میل موج گیر و سگدست s5 و j5 ، جعبه فرمان اتومبیل ها و …

نمونه قطعات بدنه جک s5 و j5

در قسمت بدنه خودرو های جک محصولاتی همچون: گلگیر جلو و عقب هر 2 خودرو ، درب های عقب و جلو s5 و j5 ، چراغ های جلو و عقب، سپر جلو و سپر عقب خودرو های jac جلو پنجره، براکت سپر جلو و براکت سپر عقب، خود سپر های جک،  شلگیر عقب جلو، آینده بغل دو طرف و …

لوازم موتوری jac s5,j5

در بخش موتوری این خودرو همانند خودرو های دیگر محصولات بسیاری وجود دارد که تنها به معرفی برخی از آن ها بسنده می کنیم: سر سیلندر و واشر سر سیلندر s5 و j5، دینام جک ، تسمه دینام جک ، کوئل و پمپ بنزین s5 و j5، تسمه تایم jac ، وایر و شمع خودرو ها، دسته موتور s5، مخزن های شیشه شور ، میل لنگ j5، میل سوپاپ موتور jac، فیلتر روغن و فیلتر هوا جک s5 و j5 و …

موارد بالا چه برای خرید عمده و چه تکی، کامل نیستند و ریز قطعاتی وجود دارد که از نام بردن یک به یک آن ها خود داری کردیم اما سفارش همه قطعات خودرو های جک توسط همین شماره تلفن های پایین سایت فراهم است.

مرکز پخش قطعات یدکی جک

یکی از مراکز پخش قطعات یدکی جک در شهر تهران، خیابان ملت است که فروشگاه چین یدک توس نیز در این راسته است.

این خیابان به خیابان چراغ برق معروف است و همچنین خیابان جانبی آن یعنی خیابان اکباتان نیز در همین راسته قرار دارد

  • لوازم جلو بندی جک s5 و j5

    لوازم یدکی جلو بندی جک s5 و j5 در پکیجی کامل با قیمت شگفت انگیز قابل سفارش هم بصورت عمده و هم بصورت تکی است که در متن رو به رو به برخی از آن ها اشاره شده است.

  • لوازم موتوری جک s5 و j5

    تمامی قطعات یدکی موتوری خودرو های جک s5 و j5 را می توانید از چین یدک توس تنها با یک تلفن از سراسر ایران خرید نمایید.

  • قطعات بدنه جک s5 و j5

    تمامی لوازم یدکی خودرو های جک در دسته بدنه خودرو از ریز ترین قطعات تا اصلی ترین و بزرگ ترین آن ها قابل سفارش از همین صفحه است که برخی از آن ها در رو به رو نوشته شده است.

خرید قطعات جک s5 و j5

همچنین جهت خرید آنلاین و عمده و استعلام قیمت رادیاتور کولر خودروهای چینی می توانید با

شماره تلفن ثابت: 02136612371

و یا تلفن همراه: 09128594878 مرتضی اردوخانی تماس حاصل فرمایید.

تهران، خیابان امیر کبیر، تقاطع خیابان سعدی، پاساژ امیر کبیر، غربی دوم، طبقه سوم، واحد 23 چین یدک توس

مجموعه چین یدک توس امکان سفارش حضوری را هم فراهم کرده و تهرانی های عزیزی که قصد دارند خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند می توانند از طریق صفحه ” تماس با ما ” آدرس دقیق فروشگاه را بیابند

خرید لوازم یدکی جک اصل

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ادعا می کنند قطعات اصلی جک را به فروش می رسانند.

اما موضوع اینجاست که تعریف از لوازم یدکی جک اصل چیست؟

قطعات اصلی جک به قطعاتی گفته می شود که اورجینال (original) کارخانه و برند جک است.

ادعای دیگر فروشگاه ها مبنی بر این است که قطعات ساخت چین و کارخانه های جانبی ساخت لوازم یدکی را به فروش می رسانند.

بخشی از قطعات جک در فروشگاه چین یدک توس وارداتی و اصل است.

فروش ویژه چراغ برق جک

چراغ های برق جک جزء موجودی های فروشگاه با قیمت استثنائی به فروش می رسد.

انواع و اقسام چراغ برق جک s5 و جک j5 موجود است.

با تماس با فروشگاه می توانید از موجودی این قطعه در رده اصل خبردار شوید.

همچنین می توانید چراغ برق جک را بصورت شرکتی از مجموعه خریداری نمایید.

خرید لوازم یدکی در چراغ برق تهران

چراغ برق نام مجتمعی واقع در تهران است که فروشگاه های لوازم یدکی در آنجا فعالیت دارند.

این پاساژ بورس لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی است.

آدرس مجتمع چراغ برق تهران :

تهران ، خیابان سعدی جنوبی ، پاساژ چراغ برق

آیا قطعات یدکی جک چینی است؟

اولین وارد کننده قطعات یدکی چینی جک در ایران قطعات فروشگاه ماست.

اما بخش اعظمی از لوازم یدکی جک چینی نیستند و شرکتی هستند.

قطعات شرکتی چیستند؟

این قطعات در بازار ایران و تحت نظارت سازمان ها و ارگان های استاندارد تهیه می شوند.

بنابراین می توان قطعات یدکی کرمان موتور و … را قطعات ایرانی جک نامید.

اما بسیاری از دارندگان خودرو جک j3 و یا جک اس 5 خواهان قطعات اصل و چینی این خودرو هستند.

فروشگاه ما بسیاری از قطعات موتوری، قطعات بدنه و جلوبندی چینی را بصورت اصل وارد ایران می کند.

این قطعات دوام بالاتری دارند و دقیقا مطابق با خودرو شما طراحی و ساخته شده اند.

قطعات اصل همواره کیفیت بالاتری از قطعات شرکتی دارند و عمر آن ها بیشتر می باشد.

موجودی لوازم یدکی جک جی 5 فروشگاه

  • سرسیلندر
  • درب موتور
  • میل لنگ
  • پلوس و سر پلوس
  • چراغ های جلو و عقب موتور دار
  • رادیاتور کولر
  • سپر های جلو و عقب
  • شیر و لوله های جک j5
  • کمک فنر ها
  • آینه های جانبی
  • چراغ خطر های جلو گلگیر
  • کلید های شیشه بالابر

ارسال به تهران، کرج و اصفهان !

تمامی محصولات مصرفی و بدنه و موتوری خودرو های جک در مدل های جی 3 و جی 4 با ارسال رایگان به تهران و کرج فرستاده می شوند.

ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این قطعات به شهر اصفهان و شاهرود و نیشابور هستیم.

ارسال محصولات از فروشگاه برای شهرستان های به جز تهران و کرج 3-4 روزه و برای اصفهان تا یک هفته کاری می باشد.

قیمت قطعات جک جی 5

لیست قیمت قطعات یدکی جک جی 5
نام قطعه قیمتموجودی فروشگاه
آینه بغل 1.790.000 تومانموجود ✅
اکسل عقب7.490.000 تومانموجود ✅
اویل پمپ 4.570.000 تومانموجود ✅
براکت سپر جلو 170.000 تومانموجود ✅
بوش طبق بزرگ 140.000 تومانموجود ✅
پمپ بنزین 2.300.000 تومانموجود ✅
پمپ ترمز 3.100.000 تومانموجود ✅
تسمه تایم جک جی 5 دنده ای 890.000 تومانموجود ✅
تسمه دینام جک j5 دنده ای730.000 تومانموجود ✅
توپی سر کمک500.000 تومانموجود ✅
جعبه فرمان جک جی 5 اتوماتیک8.300.000 تومانموجود ✅
جعبه فرمان جک j5 دنده ای8.300.000 تومانموجود ✅
جلو پنجره1.170.000 تومانموجود ✅
چراغ جلو راست-چپ (جداگانه)3.400.000 تومانموجود ✅
چراغ خطر عقب روی صندوق1.150.000 تومانموجود ✅
چراغ راهنما روی آینه270.000 تومانموجود ✅
شیشه بالابر———-عدم موجودی❌
درب رادیات200.000 تومانموجود ✅
درب سوپاپ2.300.000 تومانموجود ✅
درب های چپ و راست عقب (جداگانه)10.000.000 تومانموجود ✅

ارسال رایگان قطعات jac به غرب تهران

پاساژ امیر کبیر به غرب تهران نزدیک است.

بنابراین تمامی قطعات بصورت رایگان به غرب تهران فرستاده می شوند.

برای همشهریان غرب تهران ممکن است قطعه همان روز با اختلاف چند ساعت و یا یک روز بعد به دست مشتری محترم برسد.